Hvordan melde flytting, ny bankkonto og andre endringer?
Dersom virksomheten din flytter, får nye styremedlemmer, ny bankkonto eller lignende, må du sørge for at disse endringene blir registrert. Hvor du skal melde endringene varierer avhengig av hva som endres.
Endring av kontaktinformasjon/beskrivelse av virksomheten/styremedlemmer eller aktivitet
Endring av adresse, telefon, e-postadresse, foretaksnavn, beskrivelse av virksomheten og styremedlemmer meldes inn via skjemaet Samordnet registermelding i Altinn. Skal bedriften flytte eller endre postadresse må dette i tillegg meldes til Posten.
Skatteetaten – registrere eller endre kontonummer i Merverdiavgiftsregisteret
Skatteetaten – registrere eller endre kontonummer for utbetalinger fra Skatteetaten
Endre bankkontonummer for refusjoner fra NAV
For å endre kontonummer for refusjoner fra NAV til arbeidsgiver logger du inn på tjenesten "Bankkontonummer for refusjoner fra NAV til arbeidsgiver".