Melding om brudd på personopplysningssikkerheten (Datatilsynet) (DPA-01)
Skjema for melding av uautorisert utlevering av personopplysninger.
Når skal jeg bruke denne tjenesten?
Når du skal melde fra om brudd på personopplysningssikkerheten som er meldepliktig etter personvernforordningen artikkel 33.
Krav til innsender
For å fylle ut og sende inn dette skjemaet må du få delegert tilgang til enkelttjenesten «Melding om avvik».
Tjenesten krever innlogging med sikkerhetsnivå 2 eller høyere.