Trinn 1: Installer verksemdssertifikatet på datamaskina di
Korleis dette blir gjort, kan leverandør av sertifikatet vera behjelpeleg med (Commfides eller Buypass).
Trinn 2: Opprett ein verksemdsbrukar på Altinn.no
For å registrera ein verksemdsbrukar må du først lasta opp eit sertifikat. Du treng då ein cer-fil. Har du ikkje fått ho frå sertifikatleverandøren din kan du laga den sjølv, dersom sertifitkatet er installert på maskina. Sjå instruksjon for dette lengre ned.
For å kunna registrera og administrera sertifikat og brukarar må ein ha rolla Tilgangsstyring på verksemda. Administreringen blir gjort på Profil → Avanserte innstillingar → Registrer ny brukar med verksemdssertifikat.
For å oppretta brukar: trykk på Last opp sertifikat → vel cer-fila → trykk Neste. Deretter må du oppretta ein verksemdsbrukar ved å skriva inn ønskt brukarnamn og passord og trykk Lagre.
Slik lagar du ein cer-fil i Windows:
Trykk på startknappen → søk på: sertifikat → vel Administrer brukarsertifikat → vel Personleg → Sertifikater → høgreklikk på sertifikatet → trykk på Alle oppgåver → Eksporter → deretter bruker du standardvala i vegvisaren (neste) til du kjem til filnamn, vel eit namn på fila og lager ho ein stad der du finn han igjen.
Trinn 3: Verksemdsbrukar får delegert roller
Når verksemdsbrukaren er oppretta, kan dagleg leiar/styreleiar eller annan person med delegeringsrett for verksemda, delegera roller og rettar til verksemdsbrukaren(e).
Roller blir delegerte til brukarnamn frå menyen Profil → Andre med rettar til verksemda.