Undersøkelsen henter inn prisopplysninger fra foretak som leverer produkter til lastebil- og varebiltransportnæringen. Prisopplysningene blir brukt til å beskrive kostnadsutviklingen i lastebil- og varebiltransportnæringen.
Til innboksenKvartalsvis
Svarfrist er oppgitt til høyre for skjematittelen i innboksen.
Bare foretak som er trukket ut til å være med i undersøkelsen, skal levere skjemaet.
For å fylle ut og sende inn dette skjemaet, trenger du en av disse rollene i Altinn: Utfyller/innsender, Ansvarlig revisor, Regnskapsfører med signeringsrett eller Regnskapsfører uten signeringsrett.
Se hjelpesidene våre for veiledning om roller og rettigheter.
Tjenesten krever innlogging med sikkerhetsnivå 2 eller høyere.
Skjemaet ligger i foretakets innboks.
Når skjemaet er sendt inn, vil dere motta et referansenummer som kvittering på at dataene er sendt. Alle innsendte skjema ligger i "Arkiv".
Feilinnsending
Er skjemaet sendt inn med feil eller mangelfulle opplysninger, kan det sendes inn på nytt ved å finne skjema i "Arkiv" og trykke på "Lag ny kopi".