Skjemaet brukes for å rapportere til Helsedirektoratet om lønnstilskudd for ansatte i den kommunale helse- og omsorgstjenesten som tar masterutdanning i avansert klinisk sykepleie.

Start tjeneste

Om denne tjenesten

Vedtaksbrevet inneholder informasjon om rapporteringsfrist.

For å benytte Altinn-skjema må du være tilknyttet et organisasjonsnummer.

Før du skal søke på vegne av virksomheten (organisasjonsnummer) må du få delegert tilgang til enkelttjenesten «Rapportering om lønnstilskudd til masterutdanning i avansert klinisk allmennsykepleie». Skal du signere og sende inn et skjema kreves rollen Begrenset signeringsrettighet. Se beskrivelse av alle Altinnroller. Du kan få delegert de nødvendige tilganger av den i din virksomhet som har Altinnrollen Tilgangsstyring.

Vedtaksbrevet inneholder informasjon om eventuelle vedlegg som skal følge rapporteringen.

Ved bruk av skjemaet vil Helsedirektoratet få tilstrekkelig informasjon for å kunne behandle rapporten

Kontaktinformasjon

Helsedirektoratet håndterer faglig relaterte spørsmål.

Utlysningen på "www.helsedirektoratet.no/tilskudd" [www.helsedirektoratet.no/tilskudd] gir informasjon om riktig kontaktperson.

Alternativt kan saksbehandler for tilskuddsbrevet kontaktes via vårt sentralbord.
Tlf faglig brukerstotte : +47 810 20 050
Email faglig brukerstotte : postmottak@helsedir.no

Åpne kontaktskjema