Skjemaet brukes for å rapportere til Helsedirektoratet om lønnstilskudd for ansatte i den kommunale helse- og omsorgstjenesten som tar masterutdanning i avansert klinisk sykepleie.
Start tjenesteVedtaksbrevet inneholder informasjon om rapporteringsfrist.
For å benytte Altinn-skjema må du være tilknyttet et organisasjonsnummer.
Før du skal søke på vegne av virksomheten (organisasjonsnummer) må du få delegert tilgang til enkelttjenesten «Rapportering om lønnstilskudd til masterutdanning i avansert klinisk allmennsykepleie». Skal du signere og sende inn et skjema kreves rollen Begrenset signeringsrettighet. Se beskrivelse av alle Altinnroller. Du kan få delegert de nødvendige tilganger av den i din virksomhet som har Altinnrollen Tilgangsstyring.
Vedtaksbrevet inneholder informasjon om eventuelle vedlegg som skal følge rapporteringen.
Ved bruk av skjemaet vil Helsedirektoratet få tilstrekkelig informasjon for å kunne behandle rapporten
Helsedirektoratet håndterer faglig relaterte spørsmål.
Utlysningen på "www.helsedirektoratet.no/tilskudd" [www.helsedirektoratet.no/tilskudd] gir informasjon om riktig kontaktperson.
Alternativt kan saksbehandler for tilskuddsbrevet kontaktes via vårt sentralbord.
Tlf faglig brukerstotte : +47 810 20 050
Email faglig brukerstotte : postmottak@helsedir.no