Føretak innanfor kollektivtransport som er valde ut til å svare på undersøkinga, skal gi opplysningar om talet på passasjerar og billettinntekter etter transportform. Opplysningane blir nytta til å utarbeide kvartalsvise oppdaterte nøkkeltal om kollektivtransporten og belyse omfanget av og kvaliteten på kollektivtransporten; det gir grunnlag for prioriteringar i både statsbudsjettet og fylkeskommunale budsjett og planar.
Til innboksenKvartalsvis.
Svarfrist er oppgitt til høgre for skjematittelen i innboksen.
Berre føretak som er trekte ut til å vere med i undersøkinga, skal levere skjemaet.
For å fylle ut og sende inn dette skjemaet, treng du ei av desse rollene i Altinn: Utfyllar/Innsendar, Ansvarleg Revisor, Rekneskapsførar med signeringsrett eller Rekneskapsførar utan signeringsrett.
Sjå hjelpesidene våre for rettleiing om rollar og rettar.
Skjemaet krev innlogging med sikkerheitsnivå 2 eller høgare.
Skjemaet ligg i føretaket sin innboks.
Når skjemaet er sendt inn, vil de få eit referansenummer som kvittering på at opplysningane er sende. Alle innsendte skjema ligg i «Arkiv».
Feilinnsending
Er skjemaet sendt inn med feil eller mangelfulle opplysningar, kan det sendast inn på nytt ved å finne skjema i «Arkiv» og trykke på «Lag ny kopi».