Rapporten skal sendast inn av:
- eigedomsmeklarar
- verdipapirføretak som har løyve til å handtera klientmidlar
- forvaltningsselskap for verdipapirfond og AIF-forvaltarar med aktiv forvaltning
- inkassoføretak som inndriv forfalne pengekrav på vegner av andre (framandinkassoføretak)
Revisoren i føretaket skal kontrollera at behandlinga av klientars midlar er roande. Revisorerklæring om klientmidlar skal sendast inn av revisor kvart halvår.
Til innboksen1.9 for innlevering for 1. halvår
15.3 for innlevering for 2. halvår
1.9 for innlevering for 1. halvår
1.3 for innlevering for 2. halvår
29.8 for innlevering for 1. halvår
30.1 for innlevering for 2. halvår
Rapporteringsplikten gjeld alle forsikringsformidlare, inkassoføretak som inndriver forfalte pengekrav på vegne av andre (framandinkassoføretak), eiedomsmeklare, forvaltingsselskap for verdipapirfond med aktiv forvalting og verdipapirføretak.
Føretaket fyller ut skjemaet og signerer første trinn. Føretakets revisor kontrollerer, og bekrefter revisormeldinga ved å signere trinn to og sende inn skjemaet.
Føretaket er ansvarleg for at deira revisor leverer revisorerklæringa innen fristen.
For å fylle ut dette skjemaet treng du Altinn-rolla Utfyllar/innsendar eller Rekneskapsmedarbeidar. Skjemaet skal signerast av nokon med rolla Revisorrett.
Du kan sjå kva rollar du har for ein aktør på sida Tilgangsstyring. Om du ikkje har desse rollane, må du få nokon som har dei til å delegere dei til deg.
Vedlegg kan nyttast ved behov.
LOV 1956-12-07 nr 01: Lov om tilsynet med finansinstitusjoner mv. (finanstilsynsloven)
Følgende personer kan kontaktes ved spørsmål om utfylling av KRT-1010 Foretakets behandling av klientmidler med revisors uttalelse:
Geir Haatveit, tlf.: 22 93 98 03
Stein Tore Næprud, tlf.: 22 93 98 07
VPM-rapportering@finanstilsynet.no