Verdipapirforetak skal gi opplysninger om beholdninger av verdipapirer som oppbevares på vegne av kunder i eget depot eller i annet norsk eller utenlandsk depot. Opplysningene bidrar med beholdningsstørrelser til finansielt sektorregnskap, nasjonalregnskapet samt den kvartalsvise fondsstatistikken.

To the inbox

About this form

Månedlig.

Svarfrist er oppgitt til høyre for skjematittelen i innboksen.

Bare verdipapirforetak som er trukket ut til å være med i undersøkelsen, skal levere skjemaet.

For å fylle ut og sende inn dette skjemaet, trenger du Altinn-rollen Utfyller/innsender.

Se hjelpesidene våre for veiledning om roller og rettigheter.

Skjemaet ligger i foretakets innboks.

Når skjemaet er sendt inn, vil dere motta et referansenummer som kvittering på at dataene er sendt. Alle innsendte skjema ligger i «Arkiv».

Feilinnsending
Er skjemaet sendt inn med feil eller mangelfulle opplysninger, kan det sendes inn på nytt ved å finne skjema i «Arkiv» og trykke på «Lag ny kopi».

Spørsmål om skjemaet?

Mer informasjon finner du her

Tilgjengelighetserklæring

Open contact form