Foretak som er valgt ut til å svare på undersøkelsen, skal gi informasjon om varer og enkelte tjenester. Opplysningene benyttes som grunnlag til produsentprisindeksen (PPI) og prisindeks for førstegangsomsetning innenlands (PIF).
To the inboxÅrlig
Svarfrist er oppgitt til høyre for skjematittelen i innboksen.
Bare foretak som er trukket ut til å være med i undersøkelsen, skal levere skjemaet.
For å fylle ut og sende inn dette skjemaet, trenger du en av disse rollene i Altinn: Utfyller/innsender, Ansvarlig revisor, Regnskapsfører med signeringsrett eller Regnskapsfører uten signeringsrett.
Se hjelpesidene våre for veiledning om roller og rettigheter.
Tjenesten krever innlogging med sikkerhetsnivå 2 eller høyere.
Skjemaet ligger i foretakets innboks.
Når skjemaet er sendt inn, vil dere motta et referansenummer som kvittering på at dataene er sendt. Alle innsendte skjema ligger i «Arkiv».
Feilinnsending
Er skjemaet sendt inn med feil eller mangelfulle opplysninger, kan det sendes inn på nytt ved å finne skjema i «Arkiv» og trykke på «Lag ny kopi».