Rapporten viser en oversikt over innsendte trekk der det ikke er noen ytelse å trekke i, samt der det ikke har vært foretatt trekk i et gitt antall dager.
To the inboxUtsendingsfrekvens: Daglig.
Rapporten inneholder trekkhendelser. Rapporten vil ligge i sitt eget arkiv i Altinn i ett år.
Kreditorer/namsmann som har trekk i NAVsine utbetalinger.
For å lese rapporten trenger du en av disse Altinn-rollene:
Eller enhetsregisterrollen "KEMN Kontaktperson i Adm. enhet - offentlig sektor"
Du kan se hvilke roller du har på siden Profil, roller og rettigheter. Om du ikke har denne rollen, må du få noen som har rollen til å delegere den til deg.
Tjenesten inneholder noe sensitiv informasjon og krever derfor minimum innlogging med sikkerhetsnivå 3. (Sikkerhetsnivå angis med ikon ved siden av innloggingsvalget.)
Skjemaet brukes til å gi informasjon om hendelser som kan påvirke innmeldte trekk.
Type hendelse: Ingen ytelse.
Rapporten viser:
Namsmannens org.nr., kreditors org.nr., debitors fødselsnummer, debitors navn, kreditors trekk-ID, kreditors KID, kreditors referanse, type hendelse
Rapporten vil du finne som vedlegg til meldingen i din "Mottatt"-boks. Vedleggene vises som:
Man må åpne/laste ned filene for videre bruk i egen virksomhet.
NAV Økonomi stønad
Telefon: 40 00 37 00