Formålet med skjemaet er å få et bilde av hvordan regnskapsførerselskapene ivaretar sitt ansvar på IKT-området.
To the inboxÅrlig innsending.
Frist for innsending er 9. november 2015.
Lag en kopi av innsendt skjema og send inn på nytt. Til høyre for det innsendte skjemaet, under Min meldingsboks -> Arkivert, finner du mulighet for Lag ny kopi .
Skjemaet skal leveres av regnskapsførerselskap.
For å fylle ut og sende inn dette skjemaet trenger du Altinn-rollen Utfyller/innsender.
Du kan se hvilke roller du har for en aktør på siden Profil. Om du ikke har denne rollen, må du få noen som har rollen til å delegere den til deg.
Skjemaet krever innlogging med sikkerhetsnivå 1 eller høyere.
Ved spørsmål om skjemaet, kontakt
Silje Johansen Hammer, E-post: sij@finanstilsynet.no, Telefon 22 93 97 93
Anita Skuse, E-post: ana@finanstilsynet.no, Telefon 22 93 98 88