Hopp til hovedinnhold
Digdir logoAltinn

Rapportering på digitaliseringsstrategien

Skjemaet brukes av de virksomhetene som skal rapportere på digitaliseringsstrategien.
Følgende skjema omfattes:
          • Registreringsskjema 
          • Oppstartsskjema 
          • Statusskjema 
          • Sluttskjema
Hva skal jeg legge ved?

Skjema brukes i oppfølgingen av regjeringens digitaliseringsstrategi Fremtidens digitale Norge - Nasjonal digitaliseringsstrategi 2024-2030.

Frist for statusrapportering er 1. februar og 1. september.  

Når skal skjemaet brukes?

De som skal bruke skjema har fått ansvar for å rapportere på tiltakene i Digitaliseringsstrategien. For å fylle ut og sende inn dette skjemaet trenger du Altinn-rollen Utfyller/innsender. Har du ikke denne rollen på vegne av virksomheten du skal rapportere for må du få delegert tilgang til enkelttjenesten «Rapportering på digitaliseringsstrategien».

 Her kan du lese mer om hvordan virksomheten tildeler rettigheter og roller i Altinn.

Hvem skal bruke skjemaet?

Skjemaet er en felles rapporteringsløsning for oppfølging av tiltakene i Digitaliseringsstrategien.