Skjemaet brukes av de virksomhetene som skal rapportere på digitaliseringsstrategien.
Følgende skjema omfattes:
          • Registreringsskjema 
          • Oppstartsskjema 
          • Statusskjema 
          • Sluttskjema

Til innboksen

Om denne tjenesten

Skjema brukes i oppfølgingen av regjeringens digitaliseringsstrategi Fremtidens digitale Norge - Nasjonal digitaliseringsstrategi 2024-2030.

Frist for statusrapportering er 1. februar og 1. september.  

De som skal bruke skjema har fått ansvar for å rapportere på tiltakene i Digitaliseringsstrategien. For å fylle ut og sende inn dette skjemaet trenger du Altinn-rollen Utfyller/innsender. Har du ikke denne rollen på vegne av virksomheten du skal rapportere for må du få delegert tilgang til enkelttjenesten «Rapportering på digitaliseringsstrategien».

 Her kan du lese mer om hvordan virksomheten tildeler rettigheter og roller i Altinn.

Skjemaet er en felles rapporteringsløsning for oppfølging av tiltakene i Digitaliseringsstrategien.

Faglig brukerstøtte:

Epost: Rapportering@digdir.no

Åpne kontaktskjema