Skjemaet brukes av bostyrer for å sende forespørsel angående bobehandlingen til Konkursregisteret via tjenesten Konkursbehandling
Skjemaet sendes inn dersom du har opplysninger til Konkursregisteret eller ønsker å få informasjon fra Konkursregisteret i forbindelse med bobehandlingen.
For å fylle ut og sende inn dette skjemaet i Altinn må du ha skrivetilgang i konkursboet. Rollen tildeles automatisk til den som er registrert som bostyrer i konkursboet. Bostyrer kan delegere skrivetilgang til andre ansatte ved advokatkontoret, for eksempel andre advokater, advokatfullmektig og sekretær.
Det er ikke mulig å legge vedlegg til skjemaet.
Hensikten med skjemaet er at du på en enkel måte kan kontakte Konkursregisteret for bestilling av opplysninger eller dokumenter, gi opplysninger eller ta opp problemstillinger i forbindelse med konkursboet.
Opplysninger som kan sendes inn til Konkursregisteret er for eksempel endringer i debitors roller. Dokumenter som kan bestilles fra Konkursregisteret er for eksempel original firmaattest og pantattest eller innberetninger i andre konkursbo som er relevante for bobehandlingen.
Kontakt brukerveiledning ved Brønnøysundregistrene
Tlf 75 00 75 00