Tilskot til cross sectorial prosjekt frå Kreativt Europa omfattar tre ordningar: Innovation lab, partnarskap for journalistikk og mediekunnskap.
Tilskot til nyskapande prosjekt i skjeringspunktet mellom den audiovisuelle- og kulturelle sektoren, som tek i bruk innovative løysingar og ny teknologi. Formålet med ordninga er å auka samarbeidet mellom ulike typar selskap og organisasjonar som arbeider med ny teknologi på tvers av kulturell og audiovisuell sektor. Gjerne via prosjekt som gir auka konkurransekraft og berekraft gjennom bruk av KI, virtuelle verder og liknande.
Tilskot til partnarskap og samarbeidsprosjekt innan pressefridom, kvalitetsjournalistikk, kjeldekritikk og medieforståing, og dessutan til organisasjonar som støttar og tilbyr tiltak til medium av særleg relevans for demokrati og samfunnsdeltaking. Tilskotsordninga har to greiner: Samarbeid og mediemangfald.
Tilskot til tiltak som legg til rette for beste praksis innan mediekunnskap med formål å gjere publikum i alle aldrar i stand til å utvikle kritisk sans i møte med media. Kven som kan søke: Eit konsortium med minimum 3 partnarar, frå minst 3 ulike land (som alle er medlem av Kreativt Europa-programmet). Ein av partnarane er prosjektleiar og sender inn søknaden på vegne av alle partnarane.
Kreativt Europa MEDIA-programmet
Kreativt Europa om tilskot til cross sectorial prosjekt