Har de mistanke om varer som krenkjer verksemda sine immaterielle rettar (IPR)? Her kan de søkje om bistand til å stoppe varene.
Start teneste
Skjemaet skal brukast til å søkje om bistand frå Tolletaten for å avdekke brot på immaterielle rettar.
Skjemaet skal brukast av rettshavar for dei immaterielle rettane eller av deira representant.
Vi anbefaler at du loggar inn i Altinn som representant for ei verksemd, då blir skjemaet lagra i firmaet sitt arkiv. Dersom du brukar din personlege brukar vil ingen andre enn deg kunne sjå skjemaet i arkivet.
Har du ikkje norsk fødselsnummer eller D-nummer, kan du opprette ein eigen brukar.
Vareførselsloven § 10-1 (2) bokstav a til g, listar opp kva informasjon og dokumentasjon som skal inngå i søknaden.
Dersom søknaden ikkje oppfyller krava eller er mangelfull, vil du bli varsla om dette. Du vil få moglegheit til å uttale deg og/eller rette opp i feil og manglar. Dersom manglane ikkje blir retta, vil søknaden bli avslått.
Ein ordinær søknad om bistand blir innvilga for eitt år av gangen, deretter kan det søkjast om forlenging av det eksisterande vedtaket.
Vedtak etter søknad etter mottatt varsel vil berre vere gjeldande for den konkrete saka varselet gjeld.
Meir informasjon om tilbakehald av falske varer finn du her.
Kontaktsenteret hos Tolletaten kan svare på spørsmål som gjeld utfylling av skjema.
Kontakt oss her.
Telefon: 22 86 03 12