Verdipapirføretak skal gi opplysningar om behaldningar av verdipapir som blir oppbevarte på vegner av kundar i eige depot eller i anna norsk eller utanlandsk depot. Opplysningane bidreg med behaldningsstorleikar til finansielt sektorrekneskap, nasjonalrekneskapen og den kvartalsvise fondsstatistikken.

Til innboksen

Om denne tenesta

Månadleg.

Svarfrist er oppgitt til høgre for skjematittelen i innboksen.

Berre verdipapirføretak som er trekte ut til å vere med i undersøkinga, skal levere skjemaet.

For å fylle ut og sende inn dette skjemaet, treng du Altinn-rolla Utfyllar/innsendar.

Sjå hjelpesidene våre for rettleiing om roller og rettar.

Skjemaet ligg i føretaket sin innboks.

Når skjemaet er sendt inn, vil de få eit referansenummer som kvittering på at opplysningane er sende. Alle innsendte skjema ligg i «Arkiv».

Feilinnsending
Er skjemaet sendt inn med feil eller mangelfulle opplysningar, kan det sendast inn på nytt ved å finne skjema i «Arkiv» og trykke på «Lag ny kopi».

Spørsmål om skjemaet?

Meir informasjon finn du her

Tilgjengelegheitserklæring

Åpne kontaktskjema