Min virksomhet hos Statens pensjonskasse
Når skal skjemaet brukast?
Arbeidsgivar rapporterer minimum ein gong pr månad.
Kven skal bruke skjemaet?
Arbeidsgivarar som er medlemer av Statens pensjonskasse.
For å bruke tenesta treng du fullmakt til enten enkelttenesta eller tilgangpakken tenesta ligg i. Manglar du fullmakt må du kontakte den i di verksemd som kan gi fullmakt. Les meir på hjelpesidene.
Du kan også ha tilgang via enkeltrettar. Følgjande enkeltrettar eksisterer:
Innsyn: For å få innsynsrett i "Min virksomhet" og moglegheit til å ta ut ansattelister og rapportar, må du ha retten Les arkiv i tenesta.
Rapporter lønnsdata: For å kunne sende lønnsfiler eller registrere endringar i stillinga til tilsette i "Min virksomhet", må du ha retten Skriv i tenesta
Sende pensjonsmelding: For å kunne pensjonere tilsette treng du retten Signer i tenesta "Min virksomhet"
Kvifor skal skjemaet brukast?
Personopplysingslova § 8 jf. Lov om Statens Pensjonskasse.
Meir om skjemaet
Innlogging til "Min virksomhet" forenklar kommunikasjonen til verksemda med Statens pensjonskasse. I "Min virksomhet" kan verksemder rapportere medlemsdata, registrere pensjonsmelding og få oversikt over data og stillingshistorikk for tilsette.
Gjennom "Min virksomhet" skal arbeidsgivar rapportere lønnsdata/sende inn lønnsfiler, hente ut rapportar og pensjonere tilsette.