Utskrift av skattemelding og skatteoppgjer (RF-1306)

Bestillingsskjemaet blir nytta av privatpersonar som har behov for å bestille en utskrift av skattemelding eller skatteoppgjer. For at du skal få best mogleg hjelp må vi vite litt om kva du treng hjelp til.

Skriv til oss privatperson

Om denne tenesta

Du skal bruke skjemaet når du treng å bestille utskrift av skattemelding eller skatteoppgjer for deg sjølv eller andre.

Elektroniske brukarar kan sjølv skrive ut skattemeldinga si og skatteoppgjeret sitt på Min skatt.

For gravferdsbyrå og advokatar anbefaler vi å bruke ei anna utgåve av skjemaet: Næringsdrivande, utskrift av skattemelding og skatteoppgjer

Du kan sjølv velje om du vil ha utskrifta tilsend i Altinn eller til den folkeregistrerte adressa di.

Treng du hjelp?

Skatteetaten si faglege brukarstøtte svarar på spørsmål knytta til utfylling av skjema.

Telefon 800 80 000

Åpne kontaktskjema