Oppgaven danner grunnlag for skatteberegning av utleie av fast eiendom fra formidlingsselskap. Kan benyttes av virksomheter som driver formidling av utleie av fast eiendom.

Start teneste

Om denne tenesta

Årlig rapportering, frist 1. februar.

  • 2. januar: Altinn åpner for rapportering av tredjepartsopplysninger
  • 1. februar: Frist for rapportering for utleie av fast eiendom fra formidlingsselskap
  • 1. mars: Frist for å få innsendte tredjepartsopplysninger med på forhåndsutfylt skattemelding
  • 20. oktober: Siste frist for korrigeringer av tredjepartsopplysninger for foregående inntektsår

Merk: Oppgaver som leveres etter fristen 1. februar året etter inntektsåret er for sent levert, og opplysningspliktig kan ilegges tvangsmulkt.

Virksomheter som driver formidling av utleie av fast eiendom og samtidig har oversikt over betalingen skal levere opplysninger. Vilkåret om at formidleren har oversikt over betalingen betyr at formidleren tar betalt for formidlingen av utleieeiendommen fra utleier til kunden.

For å fylle ut dette skjemaet treng du Altinn-rolla Rekneskapsmedarbeidar, Revisormedarbeidar eller Rekneskapsførar utan signeringsrett.

Signering krev rolla Avgrensa signeringsrettighet, Utfyller/Innsendar eller Rekneskapsførar med signeringsrett.

Om selskapet er revisorpliktig er det krav om rolla  Ansvarleg revisor.

Om du ikkje har desse rollene, må du få nokon som har rollene til å delegere dei til deg. Sjå hjelpesidene våre for rettleiing

Tenesta krev innlogging med tryggleiksnivå 2 eller høgare.

Opplysningsplikta følgjer av skatteforvaltningslova kapittel 7.

Skatteetaten tilbyr to forskjellige skjema i Altinn for rapportering av  desse opplysningane:

  1. Tenesten på denne sida er eit skjema for manuell registrering av oppgåver (NB! Mange oppgåver i same skjema kan føre til tregleik eller feilsituasjonar. Skal du sende inn meir enn 50 oppgåver, tilrår vi at du deler opp innsendinga i fleire skjema).
  2. Skjema RF-1301 Likningsoppgåver som vedlegg kan nyttast for rapportering av filvedlegg.

Treng du hjelp?

Skatteetaten svarar på spørsmål knytte til utfylling av skjema.

E-post: grunnlagsdata@skatteetaten.no
Telefon: 800 80 000 (tastevalg 2-3-3)

Åpne kontaktskjema