Skjema for rapportering av tredjepartssopplysningar for skattefrie utbetalingar frå offentlege myndigheiter. Kan nyttast av kommunale og statlege myndigheiter.
Start tenesteÅrleg rapportering, frist 31. januar.
Merk: Oppgåver som blir leverte etter fristen året etter inntektsåret, er for seint leverte, og oppgåvegivar kan bli pålagd tvangsmulkt.
Korrigering
Ein korrigerer feil i innsendte oppgåver ved å sende dei inn på nytt med riktig beløp. Siste innsending gjeld.
Offentlege myndigheiter, som statlege og kommunale.
For å rapportera tredjepartsopplysningar må oppgåvegjevarens ni-sifra organisasjonsnummer fra Einingsregisteret nyttast.
For å fylle ut dette skjemaet treng du Altinn-rolla Rekneskapsmedarbeidar, Revisormedarbeidar eller Rekneskapsførar utan signeringsrett.
Signering krev rolla Avgrensa signeringsrettighet, Utfyller/Innsendar eller Rekneskapsførar med signeringsrett.
Om selskapet er revisorpliktig er det krav om rolla Ansvarleg revisor.
Om du ikkje har desse rollene, må du få nokon som har rollene til å delegere dei til deg. Sjå hjelpesidene våre for rettleiing
Tenesta krev innlogging med tryggleiksnivå 2 eller høgare.
Opplysningsplikta følgjer av skatteforvaltningslova kapittel 7.
Skatteetaten tilbyr to forskjellige skjema i Altinn for rapportering av desse opplysningane:
Skatteetaten svarar på spørsmål knytte til utfylling av skjema.
E-post: grunnlagsdata@skatteetaten.no
Telefon: 800 80 000 (tastevalg 2-3-3)