Skjema for rapportering frå aksjeselskap som i inntektsåret har tildelt opsjonar til tilsette. Det skal gjevast opplysningar om kvar tilsett som er tildelte og/eller løysa inn opsjonar.
Start tenesteFrist for levering: 1. februar.
Verksemder som blir omfatta av ordninga for beskatning av opsjonar i arbeidsforhold for oppstartsselskap skal gje opplysningar om tildelte opsjonar til tilsette i løpet av inntektsåret.
For å fylle ut dette skjemaet treng du Altinn-rolla Rekneskapsmedarbeidar, Revisormedarbeidar eller Rekneskapsførar utan signeringsrett.
Signering krev rolla Avgrensa signeringsrettighet, Utfyller/Innsendar eller Rekneskapsførar med signeringsrett.
Om selskapet er revisorpliktig er det krav om rolla Ansvarleg revisor.
Om du ikkje har desse rollene, må du få nokon som har rollene til å delegere dei til deg. Sjå hjelpesidene våre for rettleiing
Tenesta krev innlogging med tryggleiksnivå 2 eller høgare.
Skatteetaten tilbyr to forskjellige skjema i Altinn for rapportering av desse opplysningane:
Opplysningane blir brukte for at myndene skal få informasjon om kor mange aksjeselskap som nyttar seg av opsjonsordninga og for at Skatteetaten kan overhalda pliktene som støttegjevar etter statstrygdregelverket.
Skatteetaten svarar på spørsmål knytte til utfylling av skjema.
E-post: grunnlagsdata@skatteetaten.no
Telefon: 800 80 000 (tastevalg 2-3-3)