Oppgåva dannar grunnlag for likning av den enkelte sameigar i bustadsameiget. Bustadsameiget pliktar å oppgje fordeling av inntekter, kostnader, formue og gjeld som samlar seg opp for kvar sameigar.

Start teneste

Om denne tenesta

Årleg rapportering, frist 31. januar.

  • 2. januar: Altinn opnar for rapportering av tredjepartsopplysningar
  • 31. januar: Frist for rapportering for bustadsameiger.
  • 1. mars: Frist for å få rapporterte tredjepartsopplysningar med i den førehandsutfylte skattemeldinga
  • 20. oktober: Siste frist for korrigeringar av tredjepartsopplysningar for foregåande inntektsår.

Merk: Oppgåver som vert levert etter fristen 31. januar året etter inntektsåret er for seint levert, og oppgåvegjevar kan verta pålagd tvangsmulkt.

Korrigering

Ein korrigerer feil i innsende oppgåver ved å sende dei inn på nytt med riktig beløp. Siste innsending gjeld.

Bustadsameigar som består av ni eller fleire seksjonar som blir brukt til bustadformål skal registrere seg i Føretaksregisteret/Einingsregisteret og rapportere oppgåva.

Sameige med 8 eller færre seksjonar kan registrere seg i Føretaksregisteret/Einingsregisteret og rapportere oppgåva.

For å rapportera tredjepartsopplysniongar må oppgåvegjevarens ni-sifra organisasjonsnummer frå Einingsregisteret nyttast.

For å fylle ut dette skjemaet treng du Altinn-rolla Rekneskapsmedarbeidar, Revisormedarbeidar eller Rekneskapsførar utan signeringsrett.

Signering krev rolla Avgrensa signeringsrettighet, Utfyller/Innsendar eller Rekneskapsførar med signeringsrett.

Om selskapet er revisorpliktig er det krav om rolla  Ansvarleg revisor.

Om du ikkje har desse rollene, må du få nokon som har rollene til å delegere dei til deg. Sjå hjelpesidene våre for rettleiing

Tenesta krev innlogging med tryggleiksnivå 2 eller høgare.

Opplysningsplikta følgjer av skatteforvaltningslova kapittel 7.

Skatteetaten tilbyr to forskjellige skjema i Altinn for rapportering av  desse opplysningane:

  1. Tenesten på denne sida er eit skjema for manuell registrering av oppgåver (NB! Mange oppgåver i same skjema kan føre til tregleik eller feilsituasjonar. Skal du sende inn meir enn 50 oppgåver, tilrår vi at du deler opp innsendinga i fleire skjema).
  2. Skjema RF-1301 Likningsoppgåver som vedlegg kan nyttast for rapportering av filvedlegg.

Treng du hjelp?

Skatteetaten svarar på spørsmål knytte til utfylling av skjema.

E-post: grunnlagsdata@skatteetaten.no
Telefon: 800 80 000 (tastevalg 2-3-3)

Åpne kontaktskjema