Forsikringsselskap og forsikringsformidlarar nyttar skjemaet ved innrapportering av nye og opphør av eksisterande sikkerheitsstillingar.
Start tenesteVed behov
Skjemaet skal brukast av forsikringsselskap og forsikringsformidlarar som stiller sikkerheit for eigedomsmeklingsføretak, advokater/rettshjelperes eigedomsmeklingsverksemd og fremmedinkassoføretak.
Frå 1. januar 2021 skal ikkje opplysning om sikkerheitsstillingar for revisorer meldes, verken nye eller opphør. Det er fordi ny revisorlov ikkje lenger stiller vilkår om sikkerheit.
For å fylle ut dette skjemaet treng du Altinn-rolla Utfyllar/Innsendar.
Du kan sjå kva roller du har for ein aktør på sida Tilgangsstyring. Om du ikkje har denne rolla, må du få nokon som har han til å delegere han til deg.
Skjemaet krev innlogging med tryggleiksnivå 2 eller høgare.
Ved spørsmål om skjemaet, kontakt
Geir Haatveit (eiendomsmegling og inkasso), haa@finanstilsynet.no, 22939803