Hopp til hovudinnhaldet
  1. Start
  2. Skjemaoversikt
  3. Arbeidstilsynet
  4. Årleg melding for godkjende bemanningsføretak

Årleg melding for godkjende bemanningsføretak

Alle verksemder som har godkjenning som bemanningsfortak frå Arbeidstilsynet, skal kvart år bekrefte at dei framleis oppfyller krava til godkjenning. Det gjer de i ei årleg melding til Arbeidstilsynet. 

De må sende inn den årlege meldinga for å behalde godkjenninga og framleis stå i den offentlege oversikta over godkjent bemanningsføretak.

Rettleiing
Kven skal bruke skjemaet?

Alle verksemder som er godkjende som bemanningsføretak av Arbeidstilsynet skal kvart år sende inn ei årleg melding.

Tilgang til skjemaet

Tilgangspakkar

Sende inn skjemaet
Personen som skal sende inn skjemaet for verksemda dykkar, må ha rett fullmakt gjennom ein tilgangspakke i Altinn. For dette skjemaet må personen ha éin av følgande tilgangspakkar:

  • Fullmaktsområde Forhold ved virksometen: «Starte, endre og avvikle virksomhet»

  • Fullmaktsområde Andre tjenesteytende tjenester: «Tjenester NUF»

Motta post
For å få post frå oss må du ha følgjande tilgangspakke:

  • «Ordinær post til virksomheten»

Les meir om dei nye tilgangspakkane i Altinn og korleis de gir fullmakter

Personen som skal sende inn skjemaet for verksemda kan også ha tilgang til skjemaet som ei enkeltteneste. Denne enkelttenesta heiter:

  • «Årlig melding for bemanningsforetak»

Les meir om korleis de gir fullmakt til enkelttenester

Når skal skjemaet brukast?

Bruk skjemaet for å stadfeste at de framleis oppfyller krava for godkjenning. De må sende inn den årlege meldinga for framleis å stå i oversikta over godkjende bemanningsføretak (arbeidstilsynet.no).  

Hvis dere ikke sender inn denne meldingen innen fristen, kan Arbeidstilsynet tilbakekalle godkjenningen. Da får dere statusen som «ulovlig – ikke godkjent» i oversikten, og dere kan da ikke lenger drive med utleie av arbeidskraft som bemanningsforetak.
Dere skal ikke legge ved dokumentasjon eller vedlegg til den årlige meldingen.

Frist for å sende inn

Dere skal sende inn en årlig melding innen ett år etter at dere fikk vedtaket om godkjenning som bemanningsforetak fra Arbeidstilsynet, og hvert år innen samme dato etter det.

Hvert bemanningsforetak har derfor en egen frist for når de skal sende inn den årlige meldingen. I god tid før denne fristen vil dere få beskjed fra Arbeidstilsynet i Altinn om hvilken frist som gjelder for dere.